Senaste nytt

Choice - Har man sämsta bokningssite'n ?

Valley

Medlem
Har väldiga problem när jag försöker boka på deras hemsida. Och vi skall inte tala om att försöka boka via mobilen.

I tre dagar försökte jag, men sidan bara stod och chippade efter luft tills jag inte orkade vänta längre.
Gjorde ett försök med mobilen och fick där till svar att alla deras hotell i hela Oslo var fullbokade.

Till slut fick jag till det, men då det tog tre dagar hade priset gått upp med ca 200,- :mad:
Och detta är inte första gången jag har problem med bokningar. Har fått hålla på både 20 och 30 minuter ett antal gånger.

Någon mer som upplever samma problem ?

Tillägg - som inte detta elände var nog. Nu kom bekräftelse på att rummet skulle bestå av 2 enkelsängar. Inte den dubbelsäng jag bokade :mad::mad:
 

ulagun

Medlem
DE få gånger jag haft problem har jag ringt deras kundtjänst, kommit fram ganska omgående och fått trevligt bemötande och all den hjälp jag behövt.
Vilket verkligen inte är fallet med alla hotell, och flygbolag.
En av anledningarna att jag allt oftare bor på Choice
 

DrKlas

Medlem
Choice är inte bra men jag tycker inte den är sämst. På Best Western kan jag till exempel inte få fram mina bokningar utan att skriva in bokningsnumret som skickades i ett mail. Och idag gick det inte att boka alls.

Scandics webbplats på en Ipad är inte heller något för den lättretade eller stressade.
 

olo

Medlem
Jag upplever också sidan som både instabil och långsam!
DE få gånger jag haft problem har jag ringt deras kundtjänst, kommit fram ganska omgående och fått trevligt bemötande och all den hjälp jag behövt.
Vilket verkligen inte är fallet med alla hotell, och flygbolag.
En av anledningarna att jag allt oftare bor på Choice
Jag upplever det tvärtom, att det tar tid att komma fram i kön. Att de dessutom inte har någon funktion för att prioritera beroende på status i telefonkön stör mig också. Det får gärna @Cristoffer Cedergren hälsa sin kontakt!
 

trekker

Medlem
Vilket skamt. Det gar inte avboka pa siten da den ar paj, customer service svarar inte och ringer man hotellet sa lagger dom bara av luren. Avbokningsgarantin kanns ju inte vard sa mycket nar det inte gar att fa tag pa nagon.
 

Meazza

Medlem
choice.png


:rolleyes:
 
Toppen