Senaste nytt

Tips på bra biljetter till Abu Dhabi 1-5 november?

Jag och en kompis ska till Abu Dhabi och se formel 1-5 eller 6 november.

Är man för tidigt ute om man bokar nu? Eller finns det någon som har bra tips på bra bolag/rutt?

Öppen för både business och economy :)
 

Palazzi

Medlem
TK i Economy för 4.500kr T/R ARN-IST-AUH är ju en bra deal, och där lär det inte bli billigare....

TK är även billigast i Business med 14.500kr T/R

Själv skulle jag inte prioriterat business med TK för 10.000kr mer på den resan, men det är ju upp till var och en :).

Etihad & Qatars business är ju trevligt, men då handlar det ju om andra summor. Möjligen kommer det väl någon deal senare, men du ska ju ha väldig tur om det både ska stämma med dina avresedatum och bli i prisklass med TK business.
 
Last edited:
Tack för svar. Ska spana in Turkish Airlines.

Vad hade du gjort om du varit jag. Bokat så snart som möjligt eller haft lite mer is i magen?
 

Palazzi

Medlem
Det beror på.... för Economy hade jag slagit till.... i bästa fall kanske du kan kapa 500kr på T/R genom att vänta. På Business finns det ju givetvis en möjlighet att det kommer någon deal. Dock skulle jag ha föredragit att boka Economy till AUH och sedan sparat mellanskillnaden och flugit i TK comfort Class till PEK, NRT, GRU eller liknande...
 
Men flyger jag vidare missar jag ju F1-loppet :)

tack för bra input.

Man kanske även kan kolla på bra priser ARN - DXB oc hta sig från dubai till abu dhabi.
 

Dr. Miles

Expert
eller så att flyga till Dubai och ta taxi/buss till Abu Dhabi.
Taxi mellan Dubai och Abu Dhabi lär kosta mellan 250-350 AED per riktning.(ca 460-650 SEK)

Direktflyg med Norwegian till Dubai kostar runt 4.000 SEK inkl. skatter. (Utresa 4 nov, hemresa 7 nov)
 
Toppen