Senaste nytt

Turkish Airlines till Abu Dahbi, Dubai

jerixon

Medlem
Hej,
Kollar lite resor i Business med Turkish till Abu Dahbi och Dubai.
De kör 737-800 till Dubai, men till Abu Dahbi står det 32B på United som flygplanstyp.
Vilka konfigurationer är trevligast?

Något ytterliggare alternativ inom A som är bättre?
Kikar lite Awards och det är dåligt med platser förutom i Turkish och Egypt Air.

MVH,
Johan
 

Jonas C

Medlem
Skulle undvika TK som pesten till Afrika och Mellanöstern då de kör med narrowbody på många destinationer. 32B är A321 med recliner stolar, om inte jag minns fel.

Från Istanbul Atatürk kör de oftast A330-300 till Dubai, men från SAW är det 737-800. Kan vara smart att kolla vilken av flygplatserna du byter på.
 

jerixon

Medlem
Då blir det något annat!
Tack för infon!

Skulle undvika TK som pesten till Afrika och Mellanöstern då de kör med narrowbody på många destinationer. 32B är A321 med recliner stolar, om inte jag minns fel.

Från Istanbul Atatürk kör de oftast A330-300 till Dubai, men från SAW är det 737-800. Kan vara smart att kolla vilken av flygplatserna du byter på.
 

Senator

Moderator
Jag använde Turkish på mina resor till Tehran och Riyadh med enbart Europeisk konfiguration och "mitt-i-natten-flyg" och det var ingen höjdare. Väntar iofs också fortfarande på första leende...
 

PYRZ

Medlem
Hej,
Kollar lite resor i Business med Turkish till Abu Dahbi och Dubai.
De kör 737-800 till Dubai, men till Abu Dahbi står det 32B på United som flygplanstyp.

Till Dubai kör de endast widebody nuförtiden från IST. Tom 777 på en av avgångerna. Skulle själv undvika SAW då de har endast narrow body stationer på SAW.
 

Dr. Miles

Expert
Till Dubai kör de endast widebody nuförtiden från IST. Tom 777 på en av avgångerna.
Ja, det verkar att stämma.

Screenshot20160407_09 TK.png
 
Toppen