Senaste nytt

VIP på Heathrow

Johanna

Medlem
Dyker upp massa resereklam i mitt twitterflöde. Idag fick jag en om VIP-service på Heathrow airport.
Heathrow VIP - Home
Transport till flygplats, personal shopping, särskild lounge etc. Är det någon som provat detta? Vet ni vad det kostar det?
 

agehall

Medlem
Är inte det där ett fall av "Behöver du fråga vad det kostar har du inte råd.."? Jag tror det där är en tjänst riktad mot kändisar och andra personer som inte ska vistas ute i terminalen på egen hand, inte vanliga privatpersoner.
 

GillBates

Medlem
Torde väl vara ungefär som den VIP-servicen som erbjuds på Arlanda?
Är det där våra kungligheter håller hus? Jag hade en sådan i stolsraden bakom mig häromveckan (inrikes) och hon kom in i planet som sista person och jag såg henne inte i loungen (kan ju iofs anlänt sent till flygplatsen).
 

Johanna

Medlem
Är inte det där ett fall av "Behöver du fråga vad det kostar har du inte råd.."? Jag tror det där är en tjänst riktad mot kändisar och andra personer som inte ska vistas ute i terminalen på egen hand, inte vanliga privatpersoner.
Det var ungefär så jag kände när jag läste om den. Det får mig att fundera på vad Twitter har för filter på mig när jag får den här typen av reklam :)
 

Olsson91

Medlem
How much does it cost? Prices start at GBP £2,000 + VAT for up to 3 persons for an arriving or departing flight, as well as those on flights connecting within 3 hours. We accept a maximum group size of 12 persons per booking. For larger groups, please contact our Booking Team to discuss.
 
Toppen