Senaste nytt

Tipsa mig om liten slitstark bag/duffel.

joa

Medlem
Tänker på nåt som i princip tar noll plats när man knölar ihop den men som är tillräckligt slitstark för funka som incheckat bagage.
Alltid bra att ha en extra bag med sig om resväskan handlas full.
 

Harnos

Medlem
Tänker på nåt som i princip tar noll plats när man knölar ihop den men som är tillräckligt slitstark för funka som incheckat bagage.
Alltid bra att ha en extra bag med sig om resväskan handlas full.
Har själv 2st Thule Chasm, fungerar mycket bra som träningsväsor eller resväska, kan rullas ihop.
 

joa

Medlem
Är ute efter något som blir mindre när den inte används.
Tanken är att den i princip inte skall ta någon plats i befintlig packning. Allt för att optimera "space".
Tack för tipset dock
 

JWD

Medlem
Sist jag var till USA så investerade jag i en duffel från The North Face. Närmare bestämt en Base Camp Duffel L som jag fortfarande barnsligt nöjd.
 

Börnen

Medlem
Reser uteslutande med North Face duffels. Har tre olika storlekar för olika behov. Går bra att lägga en platt i botten på en annan
 

In_Sweden

Medlem
Personligen har jag en liten LeSportsac som när den är full är ungefär i storlek som en kabinväska (kommer inte ihåg literantal eller modell). Tar mer eller mindre ingen plats alls när den är tom, men den är väldigt lätt och har bra dragkedjor. Så ungefär vad man behöver av en duffel.
 

MegaFlyer

Medlem
Har hela serien med North Face dufflar fr small t XL plus axelväska. Helt klart bäst när det gäller kvalitet. Inte haft något problem under ca 10-12 år som jag använt NF dufflar.

Använder dessa mest för kläder och sportartiklar när de checkas in. Brukar packa med en medium eller small för att ha som väska för utflykter väl på plats. Vi brukar sedan fylla den med smutstvätt (el eventuell shopping) till hemresan.
 
Toppen