Senaste nytt

"1 miljon billiga resor". Boka senast 12 april

Kenny

Medlem
Jag promenerade på stan och den nyuppsatta utomhusreklamen förtäljer att SAS startar kampanj med 1 miljon billiga resor som ska bokas senast 12 april. Gäller att hålla utkik på sas.se imorgon då jag hoppas hitta ett extra bra pris till NYC i september.

Var ska du resa?
 

fredrik996

Medlem
Det här med Kampanj verkar även bli konstant verklighet inom SAS, Jag själv som jobbar med bilar har märkt de senaste åren att det snart inte finns en prislista på en bilmodell och gå efter. Det är kampanjerbjudande på det mesta inom bilvärlden just nu. så det går väl åt det hållet. Inom el/tv m.m. så är de ju konstant kampanj tycker jag.
 

Kenny

Medlem
Det här med Kampanj verkar även bli konstant verklighet inom SAS, Jag själv som jobbar med bilar har märkt de senaste åren att det snart inte finns en prislista på en bilmodell och gå efter. Det är kampanjerbjudande på det mesta inom bilvärlden just nu. så det går väl åt det hållet. Inom el/tv m.m. så är de ju konstant kampanj tycker jag.
Ja, jag vet inte när jag köpte en SAS-biljett som låg utanför någon kampanj.
 

Kimmen00

Medlem
Så himla billigt var long haul inte.. (jämfört med vip friends ) dessutom utblockat under semestern..
 

fredrik996

Medlem
Ja jag är väldigt splittrad i denna fråga med konstant låga priser eller i stort sett konstanta kampanjer. Vad är bäst för varumärket i de stora hela? Kanske vi som regelbundet läser här inne tycker det är för många kampanjer, kanske gemene man tycker SAS är dyra överlag därför många väljer ryan norwegian m.m. Svårt avvägning.
 
Toppen