Senaste nytt

Uppgradering av Nordic Choice hotellprogram.

FF#1

Medlem
Fick i inboxen i dag att Nordic Choise har gjort en uppgradering av sitt hotelprogram.

Lite axplock kravet för Silvernivå sänks till 5 nätter från 10, Master card ger fortfarande 10 nätter.

Rabbat som inloggad på alla priser,
sen avbokning tom 21

extra poäng vid bokning på choise

Översikt

Känns som en förbättring inte en "enhansment... " inte som ett aprilskämt heller...
 
Fick i inboxen i dag att Nordic Choise har gjort en uppgradering av sitt hotelprogram.

Lite axplock kravet för Silvernivå sänks till 5 nätter från 10, Master card ger fortfarande 10 nätter.

Rabbat som inloggad på alla priser,
sen avbokning tom 21

extra poäng vid bokning på choise

Översikt

Känns som en förbättring inte en "enhansment... " inte som ett aprilskämt heller...
Är det nån ny hotellkedja det där "Choise"? :D
 
Dyrare bonusnätter generellt även om vissa hotell går för 7500 poäng per natt. Ingen skillnad längre på vardag och helg när det gäller uttag av bonusnätter. Silvernivån verkar ha tappat möjligheten till uppgradering :/
 
Dyrare bonusnätter generellt även om vissa hotell går för 7500 poäng per natt. Ingen skillnad längre på vardag och helg när det gäller uttag av bonusnätter. Silvernivån verkar ha tappat möjligheten till uppgradering :/

De har tagit bort möjlighet att välja personliga förmåner, ex. Gratis Pay-tv.
:rolleyes:

Aha, såklart fanns försämringarna nånstans.
Det förklarar en mejlväxling jag hade med Clarion Arlanda häromdagen (är Silver) där dom erbjöd mig uppgradering för 200 kr. Jag hävdade att det kunde dom bjuda på :)
 
Toppen