Senaste nytt

Ny version av SJs mobil app

Jacob

Medlem
SJ har lanserat en ny förbättrad version av sin mobilapp Min Resa som finns att ladda ner från 22 mars. Så här skriver SJ själva: I den nya versionen av Min Resa så kan SJs kunder automatiskt få trafikinformation om sina bokade resor. Min Resa kontrollerar om det kommer några uppdateringar av kundens resor. För…
 

DanielKif

Medlem
Nu lyfte du en 4 år gammal tråd....just saying.
Men du har absolut rätt. Nya app:en är bra mycket bättre!
 
Last edited:

johan_fbg

Medlem
Tänkte att det kan gott räcka med en tråd om uppdateringar av SJ:s app, trots att första inlägget är 4 år gammalt. Kanske snart dags för 5.0.1 :)
 

JoelG

Medlem
Ja är ju helt klart ett steg i rätt riktning. Men har gått tillbaka till den gamla versionen då den nya inte stödjer Wallet/Passbook. För mig gör Wallet resan mycket enklare, speciellt om man har något/några byten.
 

demgard

Medlem
Nu har de släppt 5.0.1 – med stöd för Wallet.
Ja äntligen!

Jag hörde av mig till kundtjänst senast i förrgår för att fråga varför de inte har stöd för wallet och när det kommer. Svaret då var fritt tolkat: det var inte högsta prioritet med Wallet vid släpp av ny app, vi håller på att utreder efterfrågan och tekniska möjligheter, det kanske kommer i någon version i framtiden men vet ej när. Verkar antingen vara fler bolag än SAS där avdelningarna inte kommunicerar med varandra, eller så jobbar SJ galet snabbt.. ;)
 
Toppen