Philippe Massart
Ny medlem
Hej BC.se!
Efter något års frekvent läsande på forumet bestämde jag och min uppsatspartner oss för att skriva vår uppsats för vår Civilekonomexamen om lojalitetsprogram.
Först och främst vill vi tacka för all inspiration vi fått via forumet, det har varit till stor hjälp för oss! Nu har vi framställt vår enkät, som kommer handla om lojalitetsprogram och upplevd servicekvalitet, och vi skulle vara mycket tacksamma om ni ville svara. Den tar 5-10 minuter att genomföra och förhoppningsvis kan ni också lära er något om ert resande. Vi har läst igenom forumreglerna och inte hittat något som strider mot publicering av enkäten. Vi utför inte studien på uppdrag av något enskilt flygbolag och vidare utför vi den inte i kommersiellt syfte. Moderator får dock gärna skicka ett meddelande till mig om det finns någon anledning att ändra på någonting, till exempel i vilken del av forumet denna tråd ska befinna sig.
Länken till enkäten hittar ni nedan:
Enkät Lojalitetsprogram och Servicekvalitet
Tack på förhand!
Med vänliga hälsningar,
Philippe Massart & John Skarin
Efter något års frekvent läsande på forumet bestämde jag och min uppsatspartner oss för att skriva vår uppsats för vår Civilekonomexamen om lojalitetsprogram.
Först och främst vill vi tacka för all inspiration vi fått via forumet, det har varit till stor hjälp för oss! Nu har vi framställt vår enkät, som kommer handla om lojalitetsprogram och upplevd servicekvalitet, och vi skulle vara mycket tacksamma om ni ville svara. Den tar 5-10 minuter att genomföra och förhoppningsvis kan ni också lära er något om ert resande. Vi har läst igenom forumreglerna och inte hittat något som strider mot publicering av enkäten. Vi utför inte studien på uppdrag av något enskilt flygbolag och vidare utför vi den inte i kommersiellt syfte. Moderator får dock gärna skicka ett meddelande till mig om det finns någon anledning att ändra på någonting, till exempel i vilken del av forumet denna tråd ska befinna sig.
Länken till enkäten hittar ni nedan:
Enkät Lojalitetsprogram och Servicekvalitet
Tack på förhand!
Med vänliga hälsningar,
Philippe Massart & John Skarin