Senaste nytt

Enkät Lojalitetsprogram och Servicekvalitet

Hej BC.se!

Efter något års frekvent läsande på forumet bestämde jag och min uppsatspartner oss för att skriva vår uppsats för vår Civilekonomexamen om lojalitetsprogram.

Först och främst vill vi tacka för all inspiration vi fått via forumet, det har varit till stor hjälp för oss! Nu har vi framställt vår enkät, som kommer handla om lojalitetsprogram och upplevd servicekvalitet, och vi skulle vara mycket tacksamma om ni ville svara. Den tar 5-10 minuter att genomföra och förhoppningsvis kan ni också lära er något om ert resande. Vi har läst igenom forumreglerna och inte hittat något som strider mot publicering av enkäten. Vi utför inte studien på uppdrag av något enskilt flygbolag och vidare utför vi den inte i kommersiellt syfte. Moderator får dock gärna skicka ett meddelande till mig om det finns någon anledning att ändra på någonting, till exempel i vilken del av forumet denna tråd ska befinna sig.

Länken till enkäten hittar ni nedan:
Enkät Lojalitetsprogram och Servicekvalitet

Tack på förhand!

Med vänliga hälsningar,
Philippe Massart & John Skarin
 

Börnen

Medlem
Gillar genustänket i inledningen :)

Välj det alternativ som stämmer överens med din uppfattning
-Man
-Kvinna
-Vill inte uppge






















Kvinna



Vill inte uppge
 
Last edited:

gdaily

Medlem
Fråga C var lite lustig, om det nu verkligen handlar om loyalitetsprogram:

Uppskatta antalet enkelresor med flyg du gjort under det gångna året *
0-10
11-20
Fler än 21
Vet inte/vill inte uppge

Det finns personer här på forumet som flyger fler är 21 enkelresor i månaden, ett alternativ 50+ och 100+ hade nog inte skadat.

Fråga D, jag kan inte skriva något i textrutan, för det finns ingen sådan. Använder Crome/Win7
 

blobloblo

Medlem
Fråga C var lite lustig, om det nu verkligen handlar om loyalitetsprogram:

Uppskatta antalet enkelresor med flyg du gjort under det gångna året *
0-10
11-20
Fler än 21
Vet inte/vill inte uppge

Det finns personer här på forumet som flyger fler är 21 enkelresor i månaden, ett alternativ 50+ och 100+ hade nog inte skadat.

Fråga D, jag kan inte skriva något i textrutan, för det finns ingen sådan. Använder Crome/Win7

Enketen har säkert skickats runt i en massa forum/kanaler. Då BCs användare reser generellt mycket och är en minoritet av alla i lojalitetsprogramsanvändare, misstänker jag att det ger ett så litet utslag i den slutliga sammanställningen.

Men du har rätt. Hade tagit med fler alternativ för att så mycket data som möjligt att göra uppsatsen på. :)
 

nota bene

Medlem
Fråga C var lite lustig, om det nu verkligen handlar om loyalitetsprogram:

Uppskatta antalet enkelresor med flyg du gjort under det gångna året *
0-10
11-20
Fler än 21
Vet inte/vill inte uppge

Det finns personer här på forumet som flyger fler är 21 enkelresor i månaden, ett alternativ 50+ och 100+ hade nog inte skadat.

Fråga D, jag kan inte skriva något i textrutan, för det finns ingen sådan. Använder Crome/Win7
Hade samma tanke enligt fråga C... Typ 99% av medlemmarna här flyger fler än 20 enkelresor om året.

Mitt antal faller i kategorin 100+ eller 200+.

Fungerar i Firefox och IE för mig.
 
Toppen