Senaste nytt

Skytrax verificerer nu sine Airline Reviews

pep

Medlem
Jeg ved at det ikke er god latin at anbefale SKYTRAX på det her forum da mange ogillar det stærkt, e.g. @agehall . Jeg selv bruger SKYTRAX utrolig meget og har lært meget fra deres reviews. Selv har jeg afgivet 134 reviews (mest airline-reviews men også lounge og lufthavn-reviews) hvoraf de næsten alle er publicerede, omend ofte en smule redigerede. Deres editorial board har af og til kontaktet mig for verifikation eller afklaring af teksten. Nu har de taget yderligere et skridt mod bedre og rutinemæssig verification:

Skytrax launch Verified Airline Reviews | SKYTRAX

Uddrag:

What is meant by “Verified Review”?
This means that our editorial staff have received a copy of the user’s e-ticket and/or boarding pass, and have Verified the user’s identity and confirmed that they personally travelled the airline / route for which they submitted their review.
 

agehall

Medlem
Det där spelar ju ingen som helst roll. De kan ju fortfarande ta betalt för att fejka bra recensioner samt blockera negativa. De är inte oberoende för fem öre och deras reviews är över lag starkt vinklade.

Det är ju bara att fundera på var de tjänat sina pengar så inser man rätt snabbt att de inte är oberoende.
 

pep

Medlem
Jeg vil give dig ret i et par tilfælde hvor de har udeladt negative reviews af QRs lounges i Doha og de synes immune overfor negative reviews af QR generelt. Grunden til at jeg kan lide SKYTRAX er nok at de gengiver stort set alle mine reviews - og, - at jeg finder 100 reviews i sidste ende giver et langt mere præcist billede end f.eks. et enkelt på businessclass.se.... P.g.a større samplingsmasse får man et langt bedre resultat end 1-3 enkelte (men vidunderligt detaljerede og dejlige!) reviews her på vores eget lille forum. Andra åbne reviews fora er langt dårligere eller dubiøse (end SKYTRAX) - jeg har checket mange!
 
Toppen