Senaste nytt

Bästa Champagne Brunch i Hong Kong

Per N

Medlem
Tyvärr hann jag inte boka någon resa till Hong Kong under SAS kampanj men det kommer kanske nya chanser. I vilket fall som helst så kan en "jobbig" economy flygning till Hong Kong uppvägas av en trevlig Sunday Brunch med "free flow" Champagne. Tänkte vi kunde starta en tråd om Hong Kongs bästa brunch och information om vilken Champagne som serveras.

Jag har testat Intercontinental, Harbourside där man serverar Perrier Jouet och Conrad, Nicholini's som åtminstone då serverade Louis Roederer. Nu har man bytt till Perrier Jouet vilket jag tycker är en utmärkt standard Champagne. Av dom två så rankar jag Harbourside som etta.

Är det någon som testat Ozone med Dom Perignon eller Clipper Lounge på Mandarin Oriental med Moet Rosé?
 

Direktorn

Medlem
Lyfter tråden. Går ju att enkelt läsa sig till vilken champis som serveras men vill gärna höra lite inside vilka Champagne brunch som anda BC medlemmar testat? Ska dit i april.
 

SNIFF

Medlem
Jag fick en hjärtattack när jag läste att kampanjen var över.
Jag är också intresserad av detta. Funderar på att åka dit över valborg.
 

Direktorn

Medlem
Även intressant med andra restauranger från BC medlemmar. Vilka är era 3 bästa smultronställen i Hong Kong?
 
Toppen