mha321
Medlem
Kort sammanfattning: bodde förra året exakt 30 stays på Radisson & Park Plaza (och jag tror ett park Inn). Ska vara tillräckligt för concierge, men de två sista staysen postade inte före årsskiftet. Det ena var en Award stay på waterfront i Stockholm som överhuvudtaget inte postade och en konstig bokning i Tallinn som inte postade förrän en månad senare i januari.
Efter kontakt med båda hotellen och club Carlson (många mail blev det till slut) i mitten på januari så blev båda dessa justerade så de postade på förra året. Fick också mail från club Carlson som bekräftade att jag är fortsatt concierge från 1 mars.
1 mars nedgraderades kontot till guld.
Vid vidare kontakter med club Carlson så har kundtjänsten fastat i en loop som bara svarar med en copy paste att de inte gör status match eller promotion till concierge level.
Lessons learned: se till att tjäna in statusen senast i november. Eller helst oktober. Så man hinner ta många rundor med kundtjänst innan årsskiftet.
Och en fråga - är det någon som råkar ha kontaktinfo till någon på management nivå i club Carlson, som de kan dela med sig av? Tar isåfall gärna ett pm med det! (har inte stora förväntningar på kundtjänstens förmåga att eskalera dit även på min begäran, nämligen..)
Efter kontakt med båda hotellen och club Carlson (många mail blev det till slut) i mitten på januari så blev båda dessa justerade så de postade på förra året. Fick också mail från club Carlson som bekräftade att jag är fortsatt concierge från 1 mars.
1 mars nedgraderades kontot till guld.
Vid vidare kontakter med club Carlson så har kundtjänsten fastat i en loop som bara svarar med en copy paste att de inte gör status match eller promotion till concierge level.
Lessons learned: se till att tjäna in statusen senast i november. Eller helst oktober. Så man hinner ta många rundor med kundtjänst innan årsskiftet.
Och en fråga - är det någon som råkar ha kontaktinfo till någon på management nivå i club Carlson, som de kan dela med sig av? Tar isåfall gärna ett pm med det! (har inte stora förväntningar på kundtjänstens förmåga att eskalera dit även på min begäran, nämligen..)