Senaste nytt

Genväg till status HHonors?

RickardG

Medlem
Jag ska ut på äventyr nu på senvåren och kommer att bo en del på olika Hilton-hotell. Jag skulle därför vilja snabbt svinga mig upp till HHonors gold eller Diamond. Jag vet inte om jag har något att vinna på att försöka skaffa diamond (om det ens är möjligt), det viktiga för mig är att maximera möjligheterna till uppgraderat rum och att få gratis frukost.

Jag har idag EBG och CCG. Går det att matcha till HHonors guld eller diamant direkt från någon av dessa, eller svinga sig uppåt genom att först matcha till något annat?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

palmen

Moderator

JSQ

Medlem
Du kan matcha CCG till Best Western Diamond och sedan från Best Western Diamond till HHD, det funkade för mig i alla fall.

Matchade mitt CCG till HHG, hade ingen aning om att man kunde gå den vägen du gick. Ska prova att matcha CCG mot BWD och sen matcha det HHD och se om det går för mig också även efter att jag statusmatchat mig till HHG. :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Canadien

Medlem
Jag fick match till HHD från CCG, iallafall står det Diamond när jag loggar in. Kanske berodde på att jag redan var HH Silver med bara ett par nätter från guld. Har inte fått nytt fysiskt kort än.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

RickardG

Medlem
Har jag någon större nytta av HHD? Eller ger HHG mig samma möjligheter till uppgradering av rum och gratis frukost? Någon som orkar dra en kort sammanfattning av skillnaden mellan dessa två (i praktiken)?
 
Toppen