Senaste nytt

Värsta ni sett? Hört?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är det värsta ni sett i en Lounge? Tänker då på beteendet hos folk, sådana som "tar" med sig flaskor eller mängder av chips etc..

Detta har jag sett ett par gånger och tycker det är så pinsamt. Sedan hatar jag folk som ska i princip skrika ut när de talar i telefon gällande jobbfrågor.

Exempel: Aaa aa jättebra, då tjänar vi 3 millar på det..
Mötet är det inställt eller?!

Listan kan göras lång. Tycker det är så töntigt med folk som ska spela märkvärdiga.. Vad tycker ni?
 

agehall

Medlem
Jag fick höra en hel del detaljer om ett par bankkunder i SAS Gold Lounge på OSL häromveckan. Damen som satt där verkade inte ha några problem med att prata om sina kunder med både för- och efternamn.
 
Jag fick höra en hel del detaljer om ett par bankkunder i SAS Gold Lounge på OSL häromveckan. Damen som satt där verkade inte ha några problem med att prata om sina kunder med både för- och efternamn.
Om det var ang Handelsbankens kunder så får du gärna kontakta HB och återkoppla å mina vägnar. Jädra oskick!
 

agehall

Medlem
Jag vet tyvärr inte vilken bank det var. :( Jag trodde först att jag visste, men mot slutet av hennes samtal (den delen jag hann lyssna på) var jag inte lika säker.
 

mha321

Medlem
Man har ju hunnit med att se ett antal scener ur äktenskap som tagit slut eller varit väldigt nära att göra det.


Rekordet är dock en herre som uppenbarligen hade gästat in sin fru i loungen. Blev plötsligt ganska stressigt att dra iväg och lämna henne på sitt flyg till X, även om det var rätt långt kvar till boarding på det. En kvart senare dyker han upp med en ny dam gästad. Och det var klart uppenbart att det inte handlare om en affärsrelation (sedan om de var kollegor eller inte kan jag inte uttala mig om). Försvann ur loungen efter någon timme mot flight till Y.

När jag sedan själv boardade mitt flyg, så noterar jag att samma herre boardade samma flyg som jag. Med en tredje dam (samma typ av relation) med sig...
 

Delayed

Medlem
Högljudda människor i största allmänhet, med eller utan telefon. Sen kan jag starkt ogilla de som står vid chipsskålen och kör ner näven i skålen gång på gång och äter som det var deras skål hemma i TV-soffan. Småskålarna och "tångdjä..ln" är placerade vid chipsen av en anledning, grrr :mad::mad: Har hittills aldrig sett någon halsa direkt ur en gemensam flaska lyckligtvis.

Som ni märker är det "värsta" jag sett inte så farligt. Jag tycker de flesta sköter sig helt OK.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen