Senaste nytt

Bokning med Rywegian

Delayed

Medlem
Hej vänner!

Jag uppfattar det som att detta forum är fyllt av intelligenta och kostnadsmedvetna medlemmar. Trots detta verkar många vara beredda att spendera fantasisummor på så kallade business class resor och i vissa fall till och med first. Jag förstår inte detta! Det finns så många mer prisvärda alternativ. Låt mig ge ett exempel.

För några dagar sedan bokade jag en resa från Stockholm (well, kind of) till London (well kind of) med Rywegian. Gissa vad jag betalade. En krona, ja ni läste rätt, endast en svensk enkrona!

Bokningsprocessen var dessutom jätteenkel och avklarades på under en timme (well, kind of). Kort efter bokningen fick jag som stamkund dessutom ett mail där de erbjöd ett antal prisvärda extratjänster (well, kind of). Jag kan inte låta bli att dela med mig av deras fantastiska erbjudande.

Bästa Delayed!

Vi tackar dig för att du återigen väljer att resa med oss på Rywegian! Då vi noterar att detta är din andra resa med oss konstaterar vi att du är en av våra allra mest lojala kunder. Vi har därför nöjet att uppgradera dig till den högsta nivån, Diamond Platinum Plus, i vårt lojalitetsprogram. Som Diamond Platinum Plus medlem har du tillgång till en mängd tilläggstjänster som vi hoppas ska göra din resa ännu mer njutbar. Nedan visas de tilläggstjänster som du har möjlighet att lägga till inför din resa med oss:

  • Flygstol med extra benutrymme. Standardstolen har en "pitch" på 18 tum medan denna luxuösa stol har hela 22 tum. Ryggstödet på denna stol går dessutom att fälla hela tre grader! Endast 500 SEK.
  • Hyra av säkerhetsbälte under flighten. Endast 100 SEK.
  • Tillgång till syrgas vid nödlägen. Endast 250 SEK.
  • Personlig flytväst att användas i händelse av landning på vatten. Väljer man inte denna tjänst finns det dock naturligtvis ett begränsat antal flytvästar tillgängliga kostnadsfritt som utdelas på "first come, first served" basis. Endast 250 SEK.
  • Placering i den trycksatta delen av kabinen. Endast 200 SEK.
  • Tillgång till airbridge. Absolut inget måste för resenärer med normal fysik. Äldre, eller personer med nedsatt rörlighet, rekommenderas dock att köpa denna tjänst då det annars krävs ett litet skutt på ca tio till femton meter för att borda respektive lämna flygplanet, vilket kan upplevas som besvärande.Endast 200 SEK.
  • Handbagage. Givetvis kan du som Diamond Platinum Plus medlem ta med så kallat handbagage i kabinen. Endast 200 SEK/kg.
  • Incheckat bagage. Föredrar du att skicka ditt bagage i vårt lastutrymme går detta naturligtvis utmärkt. Vi vill dock uppmärksamma på att incheckat bagage normalt anländer till destinationen ca fem dagar efter passagerarens ankomst. Endast 100 SEK/kg.
  • Förtäring och dryck. Då vi är angelägna om att behålla våra låga priser kan vi tyvärr ej erbjuda förtäring på denna korta resa. Dock är vi unika i branschen då vi erbjuder obegränsade mängder vatten! Endast 0 SEK, det ingår!

Så bästa Delayed, tveka inte, logga snarast in på ditt konto och köp tilläggstjänster. Då tillgången på vissa av tjänsterna är begränsad rekommenderar vi att du snarast gör din beställning. Det går naturligtvis bra att betala med kreditkort. För att kunna behålla våra låga priser är vi dock tvungna att att ta ut en mindre administrativ avgift på 250 SEK. Vill du betala med ett så kallat premiumkort (American Express, Diners med flera) tillkommer dessutom tolv procent på köpesumman.

Återigen, ett varmt tack för att du flyger med oss på Rywegian och varmt välkommen som Diamond Platinum Plus medlem!

Due L Urad
Chief Customer Officer

Med vänlig hälsning
Delayed, som har tråkigt på jobbet...
 
Toppen