JensE
Medlem
Aldrig råkat ut för detta förut men jag kan ej skicka in APIS via manage my booking på ba.com
Får bara ett felmeddelande som säger att någon info är ej korrekt (säger inte vad som är fel)
Jag har både nytt pass och ESTA sedans senaste besöket.
Med nya ESTA så vill dom nu bara ha med tilltalsnamnet istället för vad som exakt står i passet.
APIS vill ha det precis som det står i passet med mellannamn etc.
Så jag tror att det blir någon mismatch pga detta. Har provat fylla i det med och utan mellannamn och samma resultat.
Så frågan är detta något jag behöver vara proaktiv och lösa eller fungerar det lika bra att lösa vid checkin?
Får bara ett felmeddelande som säger att någon info är ej korrekt (säger inte vad som är fel)
Jag har både nytt pass och ESTA sedans senaste besöket.
Med nya ESTA så vill dom nu bara ha med tilltalsnamnet istället för vad som exakt står i passet.
APIS vill ha det precis som det står i passet med mellannamn etc.
Så jag tror att det blir någon mismatch pga detta. Har provat fylla i det med och utan mellannamn och samma resultat.
Så frågan är detta något jag behöver vara proaktiv och lösa eller fungerar det lika bra att lösa vid checkin?