Senaste nytt

Ankomst lounge T5 eller T2 .

FredFunk

Medlem
Hej , är rookie här så flytta eller radera inlägg om det inte passar in. Jag reser till LHR från GOT med BA i April (Club Europe), kommer att landa någon timme före mina vänner som anländer från ARN,finns det någon lounge att vänta i airside på T5 där jag landar eller någon åtkomst till lounge vid T2 där dom landar med SAS ? Finns det något alternativ ej airside som är trevligt om jag måste slussas ut med en gång ? Tack på förhand :)
 

palmen

Moderator
Välkommen hit @FredFunk
Tyvärr har du inte så mycket att välja på mer än att gå igenom immigration och sedan vänta på dina vänner utanför security någon stans.
Har ingen jättebra koll på området men helt omöjligt att hitta en pub i närheten av LHR borde det nog inte vara, beroende på hur länge du ska vänta.
 

Holloman

Medlem
Det tar ju lite tid att ta sig mellan T2 och T5 så fråga är hur mycket tid det blir att fördriva om det bara är en timme mellan ankomsterna. :)
 

FredFunk

Medlem
Tack för svar alla, lite mer än en timme är det men får väl ta mig en pint i närheten av T2 och relaxa, man kan inte få allt .
 

AABack2ARN

Medlem
Vill du verkligen inte ta en öl på terminalområdet borde du kunna ta buss 423 till Nene road (gratis). Där ligger puben Three Magpies. Därefter tar du någon av alla de bussar som går till Heathrow Central. Men totalt sett tar nog detta något mer än en timme...
 
Toppen