Senaste nytt

Hjälp hitta Biljett Bangkok

MajaKlara

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? ARN
  2. Var är din destination? Bangkok
  3. När vill/behöver du resa ut? 21 okt
  4. När vill/behöver du komma hem? tidigast 30 oktober
  5. Hur länge vill du vara borta? 10 dagar max (måste vara på plats 21 okt - 30 okt)
  6. Hur många personer som skall resa? 1 vuxen

    • Business
    • Premium Economy
    • Economy
  7. Med vilka flygbolag vill du flyga med? SAS eller Star Alliance. Men finns förmånligt med annat bolag/allians går det också bra
  8. Vad är din budget? Max 15000
  9. Vad är det viktigaste för dig? Allt nedan
    • Kortare restid
    • Upplevelsen ombord
    • Biljettpris
    • Antalet av poäng man kommer att tjäna
    • Annat
  10. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Ej nödvändigt
 

karho

Medlem
Turkish airlines finns Business Class för ca 12500 sek för resa 19-30 oktober. Om du reser 19e är du framme 20e. Endast ett byte i Istanbul.
 

Totopez

Medlem
Behöver du vara på plats i Bangkok den 21 oktober? I så fall behöver du åka senast den 20/10, kanske den 19/10 beroende på vilken resväg du väljer.
Likadant hem, behöver du vara kvar hela dagen den 30:e?

Turkish har business i din prisklass, men du måste åka den 19:e om du ska kunna jobba den 21.
 

MajaKlara

Medlem
Jag behöver vara på plats 22/10, så jag tänker avresa 21/10 går bra (eller är jag för optimistisk?). Jag behöver vara kvar hela dagen 30/10.
 

karho

Medlem
Du kan åka såhär, då kommer du fram morgonen 22/10, och åker hem runt lunch 31/10:

CaptureT.PNG
 

MajaKlara

Medlem
Har en fråga ang Turkish och världsläget: ska man vara försiktig välja detta bolag beaktande av säkerhet? Betänker mellanlandning i Istanbul bl a.
Har ni några synpunkter på detta? Har aldrig flygit med Turkish, men har förstått av detta forum att det är ett bra bolag.
 
Toppen