Senaste nytt

50% rabatt på poängresor

DanielKif

Medlem
Fick det här mailet just nu:

Fynda poängresor!
Ibland är det extra roligt att vara SJ Prio-medlem på Grå nivå!
Just nu kan du till exempel beställa poängresor med upp till 50% rabatt. Kanske är det dags för en weekend i Göteborg? Erbjudandet nås endast via vår nya sajt på länken nedan. Beställ senast 20 mars 2016.

Ange kampanjkoden 50ETLW8MU
 

hallgren

Medlem
Jag fick en helt annan kod i mitt mail så det är möjligt att den är personlig eller för engångsbruk. Det står trots allt på raden under, "Kampanjkoden ger rabatt för två enkelresor eller en tur och returresa."
 

Agö

Medlem
Jag har också fått mailet. Om någon vill ha min kod för att testboka så skicka pm. Själv har jag bara 1800 p på kontot så kommer inte att använda den.
 

Palazzi

Medlem
Jag har inte fått den. Att jag spenderar halva min lön (nåja..) så får jag aldrig del av dessa riktade inbjudningar :/
 

Palazzi

Medlem
O jag hade visst fått koden, så klagade i onödan

Perfekt för min påskresa till Göteborg!
Tydligen är SJ2000 omlett via Västerås pga banarbete så får äntligen något värde för bonusresor i 1:a klass.
Flyger tillbaka med "Bra" däremot - hinner till jobbet kl08 (-ish) om jag sticker från Göteborg 06.30.
Gick verkligen att maximera påsken :)
 

chek

Medlem
Jag har inte fått någon kod (är Grå nivå), skulle verkligen uppskatta en kod i ett PM om någon inte ska använda sin
 
Toppen