Senaste nytt

EuroBonus - din senast avslutade intjänandeperiod

Agö

Medlem
Så är min brutna intjänandeperiod (110501-120430) snart över. Jag landar på 46 kvalificerade flygningar och 45 050 baspoäng (med ny status, EBG, som följd). Majoriteten av dessa resor var i economy extra och på sträckorna CPH-BRU, CPH-ARN, CPH-OSL och BRU-ARN och det lär inte förändras. Jag tillhör därmed sannolikt en av de som kommer "drabbas" av det nya systemet.

Som en benchmark vore det intressant att se hur många KF och BP ni hade under era senast avslutade intjänandeperioder och i vad mån ni kommer att tjäna/förlora på det nya systemet.
 

A380*G

Medlem
Ca 6,000 baspoäng och tre kvalificerande flygningar.

Nya systemet berör mig inte nämnvärt - antingen postar jag M&M eller EB - når guld oavsett.
 

cbroxe

Medlem
84 585 baspoäng och 48 kvalificerande resor. Det nya systemet eller inte, spelar ingen roll. Kommer nog kvalificera mig ändå.
 

Bryant

Medlem
Runt 12000 baspoäng och 40 kvalificerande flygningar vilket gjorde mig till EBG. Jag kommer nog inte att återkvalificera.
 

Igorius

Medlem
Ca 37 500 baspoang och 3 kvalificerande resor under perioden april 2011-mars 2012 (inga long haul med *A). Till den del jag flyger ekonomi kommer jag sannolikt styra om en del resande till SK pga nya intjaningen. Borde racka till EBG.
 
Last edited:
min förra period 2010-11-01 - 2011-10-31 hade jag 48 kvalificerade flygningar och 51000 baspoäng tror jag det var.

Denna period har jag 31 kvalificerade flygningar och 31605 baspoäng. Vet inte om jag kommer att återkvalificera.
 
Toppen