Det kostar ju för flygbolaget att hantera bagagetransfer, att hantera bagage som kanske inte hinner med nästa plan, boka om passagerare med försenade inkommande plan. Du vet allt sånt där som riktiga flygbolag bara fixar åt dig...Mycket har man sett, men det här var det konstigaste hittills. Iallafall för mig. Nån som sett något värre kanske? Och vilka små detaljer är det norrmännen refererar till egentligen.
Den är ju given, gjorde bara en provbokning till Florida för att kolla läget lite. Våra vänner har snackat sig varma om Norwegian, så jag var bara tvungen. Men var värre än jag trodde, flera tusen extra var väg. Trodde lockpriser var förbjudna.Det kostar ju för flygbolaget att hantera bagagetransfer, att hantera bagage som kanske inte hinner med nästa plan, boka om passagerare med försenade inkommande plan. Du vet allt sånt där som riktiga flygbolag bara fixar åt dig...
Sensmoral: Man-bokar-INTE-fulflyg...
Gäller detta bara på långlinje eller även inom Europa? De är ju sällan så billiga att de "vinner" mot SAS om man lägger till denna anslutningsavgift.
Flyger faktiskt med Norwegian från Paris någon gång i April då jag maximerade sista dagen då. Air France påvägen dit...
Ska säkert gå bra - direktflyg o endast handbagage.
Håller mig nog till andra bolag när jag behöver anslutningsflyg.....detta verkar väl magstarkt. Bara att klicka i alla tillval är ju irriterande.