Senaste nytt

Finnair och BRA i nytt samarbete för de svenska flygresenärerna

Moco

Medlem
Kan man drömma om att nästa steg blir medlemskap i Oneworld? Men det blir nog för kostsamt för en spelare som BRA.
 

nota bene

Medlem
Mycket trevligt! Har ju ett Finnairkonto som används sporadiskt (är Silver - Ruby), och detta är ett alternativ för intjäning och användande av poäng.
 

uprof

Medlem
Jag kommer behöva flyga lite med Bra framöver. Är det smartast att samla poäng hos Bra eller bättre att satsa på Finnair? Jag tänker att det kanske är bättre att ha dem hos ett bolag som ingår i Oneworld.
 

henke12

Medlem
Jag kommer behöva flyga lite med Bra framöver. Är det smartast att samla poäng hos Bra eller bättre att satsa på Finnair? Jag tänker att det kanske är bättre att ha dem hos ett bolag som ingår i Oneworld.
Låter vettigt,

Om du inte tänkt nyttja poängen för hotell i Sverige eller inrikesresor är Finnair nog en god lösning
 

LSH

Medlem
Någon som krediterat en TF-flygning till Finnair? Hur många poäng ger det? Är både poäng och segment statusgrundande?
 

Timpsi

Medlem
MMX-HEL är bland de mest korkade projekten som genomförts, i min mening. Hur tänkte man där egentligen? Inte förvånad när det gäller BRA dock, det går utför för dem. Samtliga gånger jag flugit denna sträckan på sistone har pax inte överstigit 7 stycken. Låter som rensa vinstaffären!
 
Toppen