Senaste nytt

Uppgradera

Jonasb23

Ny medlem
Kan jag på något enkelt sätt uppgradera till business genom eurobonuspoäng innan resan med SAS? Har en USA biljett bokad genom Amex vouchern.
 
Sant men jag har uppgraderat med poäng några gånger vid gaten eller servicedisken och det har gått bra så det är bara att fråga.
Och detta var på en resa som i grunden enbart var bokad på poäng? För mig har detta aldrig gått och de står i reglerna på SAS att det inte ska gå att göra heller.

Tips till @Jonasb23 är att kolla om de finns business award och boka om biljetten istället. Beroende på hur mycket poäng du har kan de va mer värt att till och betala 75 000 poäng (med 2-4-1 voucher) totalt för en First Class med Lufthansa till USA istället. Detta förutsätter att du reser ensam på bokningen vill säga.
 

Johanna

Medlem
Och detta var på en resa som i grunden enbart var bokad på poäng? För mig har detta aldrig gått och de står i reglerna på SAS att det inte ska gå att göra heller.
Japp det var det. Vet att det inte ska gå men jag har frågat och då har det gått. Men jag räknade inte med det.
 
Toppen