Senaste nytt

EBD konton som "försvinner"

Jonas C

Medlem
Med hänvisning till en annan tråd i ett annat forum, där en viss medlem påstod sig tidigare ha haft ett SAS Diamond konto som av outgrundlig anledning "försvunnit", så väcktes en del nyfikenhet hos mig. Kan ett EuroBonus konto bara försvinna helt utan anledning? Det låter väldigt tokigt att medlemmar kan bli av med sina konton, såvida inte missbruk har skett eller möjligtvis lång inaktivitet. Har någon annan råkat ut för detta?
 
Last edited:

Jonas C

Medlem
Jag skulle inte förringa SAS IT-talanger här inte... ;)
Jag har eller hade ett gammalt EBB konto från 2009 som jag inte längre kunde komma åt. Finns tydligen fortfarande registrerat i SAS databaser, men det gick inte att återskapa ett inlogg, förmodligen för att det var inaktivt i fem år. Öppnade ett nytt EB-konto 2014, dvs det jag använder nu. Men om man är Diamond så är man förmodligen mer aktiv på sitt konto, så det verkar ju lite konstigt att det bara kan försvinna då ;)
 

Alexander P

Medlem
Måste faktiskt förklara här:

Det började med att jag skulle ändra min profil, men istället för att ändra tog jag bort hela profilen för att fixa en ny profil på samma konto. Det gick visst inte och jag kontaktade SAS. Medans skapade jag ett helt nytt konto ifallatt och frågade därför om Silver. Jag ville inte framstå som dum och icketeknisk här på forumet och sa därför att profilen bara försvann. :oops:Nu har jag äntligen återfått min EBD status.
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    80,1 KB · Visningar: 169
Toppen