Senaste nytt

Anmeldelse = Eurbonuspoeng

BusinessClass

Redaktör
Kære medlem af BusinessClass! Vi som arbejder i redaktionen sætter stor pris på de anmeldelser vi får ind fra medlemmer. Efter vi er begyndt at publicere anmeldelser på forsiden som medlemmer har lavet, har vi fået mange positive reaktioner. Medlemsanmeldelser skal fylde mere i vores indhold og være en mere synlig del af BusinessClass, besluttede…
 

Fly123

Ny medlem
Jeg har de næste måneder en rejse til Miami t/r på business class samt en rejse til NYC t/r på økonomi.
Kunne dette have interesse for jer? Jeg kan sagtens skrive eventuelle anmeldelser på engelsk.
 

Dr. Miles

Expert
Jeg har de næste måneder en rejse til Miami t/r på business class samt en rejse til NYC t/r på økonomi.
Kunne dette have interesse for jer? Jeg kan sagtens skrive eventuelle anmeldelser på engelsk.
Hej och välkommen till BusinessClass, @Fly123!

Du kan börja att skriva anmeldelse eller reserapport i forumet först. Om det är intressant så väljer redaktionen ditt och kontaktar dig.
Inte åt andra hållet. :)

Observera att Eurobonuspoäng delas ut när man har fått sin anmeldelse eller reserapport publicerad på första sidan. Inte för att man skriver.
 

Fly123

Ny medlem
Mange tak og tak for svar!

Jeg er ny herinde, men har været aktiv på andre rejsefora :)

Jeg prøver at huske at få taget nogle billeder på turene og vil derefter overveje at få skrevet anmeldelser herinde.
 
Toppen