Senaste nytt

Jeg skal fly 800 flights på 180 dager med SAS!

Sas-ebp

Medlem
Let the game begin, but first!....:)

Etter flere mener jeg skal åpne en ny tråd her på BC om min galskap så er det på tide..
Jeg skal alså fly 800 enkelt flyvninger med SAS fra Stavanger-Bergen-Stavanger, og dette på 6mnd (180dager) .
Min plan er og fly hver dag mellom 2-12legs med SAS på ruten Stavanger/Bergen/Stavanger.

Jeg har allerede booket 801 bookinger og begynner i begynnelsen av Mai og slutter i midten av November 2016.
Jeg kommer til og oppdatere nesten daglig her på BC.
Dere kan følge meg og mitt prosjekt på Instagram @fredriknordbo

Ellers har jeg sendt inn søknad til Guiness World Records på mest flyvninger som vanlig passasjer på vanlige billetter. ( på 180 dager )

I denne tråden kan dere følge meg og spør så mye dere vil om min flyving og ting dere lurer på.
Stay tuned!:):):)

Jeg er i dag Eurobonus Diamond medlem.:)

PS. Jeg har desverre ikke tid til og svare på alt og alle spørsmål som kommer! :) Håper dette er ok, men jeg skal prøve så godt jeg kan.

image ddd.jpg
image1EE.png
 
Last edited by a moderator:
A

Aurora

Guest
Imponerande!! Finns pandion for life?

Når man reiser på travel pass unlimited og presser ut 800 flights av det, tviler jeg på at pandion er det man får :p Pandion er jo noe som "skal" gis på spend hos selskapet. Tvert i mot så utnytter man jo her et produkt som er priset for kanskje... 50-60 flights (usikker på hvor mange som kalkuleres inn i prisen på disse, ifht 6 mnd gyldighet). Men poenget er uansett at man skviser ut så mye fra billetten at SAS taper penger på det :p Men det er trofast, det er det jo. Spennende å se hvor dritlei han blir etter selv 200 flights :p Can't wait to follow this!
 
Toppen