Senaste nytt

Medlemsrecension = Eurobonuspoeng

BusinessClass

Redaktör
Kära medlemmar, Vi som arbetar på redaktionen är väldigt glada för de recensioner vi får in från våra medlemmar. Efter vi för ett tag sedan började publicera medlemsrecensioner även på våra websajters framsidor har reaktionerna varit väldigt positiva. Vi beslutade nyligen att medlemsrecensioner ska få mer plats hos oss och vara en mer synlig del…
 

ARNBER

Medlem
Hej @BusinessClass det låter toppen. Tänkte faktiskt skriva en recension imorgon om SAS PLUS till Hong Kong på engelska, eftersom där finns väldig få recensioner om SAS på engelska. Ska jag skicka recensionen till er först, eller ska jag ladda upp det på sidan? Tack
 

Dr. Miles

Expert
Hej @BusinessClass det låter toppen. Tänkte faktiskt skriva en recension imorgon om SAS PLUS till Hong Kong på engelska, eftersom där finns väldig få recensioner om SAS på engelska. Ska jag skicka recensionen till er först, eller ska jag ladda upp det på sidan? Tack
Om jag har förstått rätt, du skriver recension/reserapport först och sedan redaktionen väljer dem som är intressanta till första sidan.

Ett tips.
I recension har du absolut ingen möjlighet att redigera texter & bilder efter du har postat men i Reserapporter delforumet har du åtminstone 60 minuter på dig att rätta till om det behövs.

I Reserapporter delforumet kan du också välja formatet lite mer fritt medan i recension måste du följa mallen som finns där.
 

Agö

Medlem
Intressant. Hur förhåller sig detta till Eurobonus medlemsvillkor? Jag antar att BC då fungerar som en partner till SAS Eurobonus och att det inte handlar om något som skulle stå i strid med 2.6 i T&C.
 

Dr. Miles

Expert
Intressant. Hur förhåller sig detta till Eurobonus medlemsvillkor? Jag antar att BC då fungerar som en partner till SAS Eurobonus och att det inte handlar om något som skulle stå i strid med 2.6 i T&C.
Jag har ingen koll på T&C men det går att köpa SAS EuroBonus poäng åt andra.
SAS skrev:
Köp Extrapoäng som gör att du når upp till det antal poäng som krävs för din bonusresa, hotellvistelse eller bonushyra av bil.
Eller varför inte ge bort poäng som en uppskattad gåva till en medlem som behöver fler poäng.
Köp poäng - SAS
 

Morgan

Medlem
Antar att skattemässigt så ska poängen beskattas som inkomst av tjänst, och Businessclass.se betala in arbetsgivareavgifter (om ersättningen överstiger 1000 sek per år).
 
Toppen