Senaste nytt

Förslag på bloggnamn!

lonewolf

Medlem
Kära medlemmar på Businessclass.se!

Efter en relativt lång inaktivitet är jag nu tillbaka här på forumet. Jag har bestämt mig för att aktivera mig ännu mer här efter mina senaste galna äventyr och har även bestämt mig för att starta en blogg där ni kan följa med på mina kommande resor framöver. Men för att kunna dra i gång en blogg är jag i stort behov av ett bloggnamn som är fokuserat på flyg och samtidigt ger en känsla av en "medveten resenär".

Kläckte "Final Call" men den enda domänadressen som var tillgänglig var finalcall.eu och den kändes dessvärre inte attraktiv nog.. Så släpp gärna lös er kreativitet och bomba mig med förslag! :)

Tack på förhand!
 

lonewolf

Medlem
Vad är fokus för bloggen? Och hur galen är du?

www.honcircle.se är fortfarande ledig men om du inte har kortet så gills det inte ;)

Fokuset är att blogga om mina flygningar i längre format med fokus på hur man ger sig själv ett smidigare resande och sedan försöka dra upp lite "osynliga detaljer" t.ex till Zürich får jag tre isbitar i glaset men bara två till London... Dålig jämförelse kanske, men jag menar information som man kanske inte alltid tänker på i första taget... Hur galen jag är? Det vet du nog redan, men jag kan bifogar mina flygningar för de senaste två veckorna... Relativt många eftersom jag går sista veckorna i trean på gymnasiet! :)

MÅNDAG 9 April: Stockholm-Oslo-Stavanger-Oslo-Stockholm
ONSDAG 18 April: Stockholm-Frankfurt-Stockholm-Luleå-Stockholm
TISDAG 23 April: Stockholm-Sundsvall-Stockholm-Göteborg-Stockholm
 

Jacob

Medlem
Kan säkert bli kul att läsa!

Är det fortfarande Norwegian som gäller? ;)

SAS hade under massa år en kabintidning som hette "Upp och ner". Lite fyndigt namn.
 

GOTATH

Medlem
Ser fram emot bloggen!

Ser även att du bytt visningsbild till EB-kort... Anar jag övergivande av DY? :rolleyes::p
 
Toppen