Senaste nytt

BRA lansering

MrGunnar

Medlem
Nu är hemsidan uppe:
www flygbra.se

Deras medlemsprogram heter numera BRA Vänner. Frukost ingår fram till kl 9. Free seating verkar leva kvar.

Imorgon måndag antyddes på Malmö Aviations Facebook att det kan hända lite på flygplatserna BRA flyger från.
 

In_Sweden

Medlem
Bokningsdialogen ser mycket snyggare ut än vad jag kommer ihåg Malmö Aviations gamla. Känns som en av de smidigaste jag använt på länge.
Där emot så verkar den inte fungera på Firefox, alls.
 
Röd matta utrullad vid gate på VBY i morse, samt en jäkla massa "BRA" folk i jackor och nya kläder på plats :)

Dagen till ära hade de flugit ned en SAAB nymålad i BRA färger ... lite ironiskt tyckte jag men men...

Rent generellt har inte emottagandet av BRA landat (hehe) så bra på Öin. Man upplever förändringen som en distansiering från det lokala och det finns nog stor sannolikhet att SAS siffror kommer börja vända uppåt mer och mer. Prismässigt ligger man i paritet nu iaf.

Sen att nya VDn för det lokala är ett unikum kanske inte heller hjälper till ;)
 
Röd matta utrullad vid gate på VBY i morse, samt en jäkla massa "BRA" folk i jackor och nya kläder på plats :)

Dagen till ära hade de flugit ned en SAAB nymålad i BRA färger ... lite ironiskt tyckte jag men men...

Rent generellt har inte emottagandet av BRA landat (hehe) så bra på Öin. Man upplever förändringen som en distansiering från det lokala och det finns nog stor sannolikhet att SAS siffror kommer börja vända uppåt mer och mer. Prismässigt ligger man i paritet nu iaf.

Sen att nya VDn för det lokala är ett unikum kanske inte heller hjälper till ;)
Finns det nånting på öjn som man är positiv till överlag? :)
 

twiggs

Medlem
Jag är mycket nyfiken hur den som formulerat menyvalen resonerat?! :cool:
Kanske ännu intressantare är hur fliken översätts till engelska? "FAQ We Are Now BRA" :D

Skärmavbild 2016-03-01 kl. 10.42.51.png
 
Toppen