Senaste nytt

Söker bonusresa till Usa i Juli.

  1. Varifrån vill du börja din resa?
    GOT
  2. Var är din destination? slutdestination miami, men behöver bara ta oss till någon destination i USA så tar vi oss vidare sen med inrikes flyg.
  3. När vill/behöver du resa ut? JULI månad
  4. När vill/behöver du komma hem? någon gång i juli datum spelar ingen roll
  5. Hur länge vill du vara borta? ca 2 v
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? enbart first eller business
    • First
    • Business
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? vi har 100.000 poäng och sas 50% rabatt
  9. Vad är din budget? (per person) vill gärna utnyttja våra bonus poäng och rabatten från sas (
  10. Vad är det viktigaste för dig? spelar ingen roll vart vi landar eller vilket datum bara det är i Juli månad
    • Kortare restid
    • Upplevelsen ombord
    • Biljettpris
    • Antalet av poäng man kommer att tjäna
    • Annat
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? vi är öppen för förslag
 

AtleFlyg

Medlem
Med 100 000 kan du bara åka med SAS och de har inte first. Skulle försöka med Los Angeles eller Boston som möjliga sökbara alternativ.
 
Hej!

Tack för snabbt svar!

Tyvärr verkar det som att alla bonusresor med SAS till USA har tagit slut efter deras senaste kampanj.

Det går inte att växla över poäng från Eurobonus till ett annat flygbolag i star alliance och där kunna boka en bonusresa?
 

AtleFlyg

Medlem
Jo men då kostar det lite mer. Tror det är 110000 till USA. Listan finns på SAS hemsida under Star Alliance Award Chart. Dessutom tillkommer skatter och bränsletillägg så en Lufthansabiljett i business kanske kostar er 110 000 poäng plus 4-5000 i pengar men då är tillgängligheten högre.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

perhording

Medlem
Om du lyckas skaffa 10.000 poäng till kan du boka en eurobonusresa i business med valfritt bolag inom Star Alliance. Om du inte har SAS Diners eller SAS Mastercard kan du 8000 poäng bara genom att skaffa dem.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Är lite rookie på detta men det är Amex 2-4-1 som jag har!

Har har ca 400.000 amexpoäng som jag borde kunna flytta över till mitt Eurobonuskort så då borde inte 10.000 poäng vara några problem. Problemet är bara hur man gör och hur man ser tillgängligheten.
 

palmen

Moderator
Är lite rookie på detta men det är Amex 2-4-1 som jag har!

Har har ca 400.000 amexpoäng som jag borde kunna flytta över till mitt Eurobonuskort så då borde inte 10.000 poäng vara några problem. Problemet är bara hur man gör och hur man ser tillgängligheten.
Du kan titta på uniteds hemsida, finns en guide hur man söker award där
 
Toppen