Senaste nytt

Hotel Equatorial Shanghai någon som bott där ?

Anfield

Medlem
Har inte riktigt bestämt mig än ! Är lite osäker på Radisson

någon som bott på detta hotell ?

fick detta av dom när jag mailade !

Greetings from Hotel Equatorial Shanghai!


We are pleased to offer you the rate for club room is also available at RMB1200+15%(weekend),RMB1300+15%(weekday) with full club benefits as below,


* Separate check- in and check-out at the Equator Club Lounge on the 26th floor.
* Complimentary usage of the Equator Club Board Room (two hours per day) subject to availability.
* Complimentary coffee, tea and soft drinks throughout the day at the Equator Club Lounge (daily from 6:30 am till 11:00pm).
* Complimentary buffet breakfast, afternoon snacks at the Equator Club Lounge.
* Complimentary cocktail at Equator at the Equator Club Lounge (daily from 5:30pm till 7:30pm).
* Late Check-out at no additional charge till 2:00pm.


Kindly let us get your updates at your convenience.


Best Regards


Rose Li
 

Kricka

Medlem
Jag bodde på Hotel Equatorial i Guangzhou för fyra år sedan. Trots att vi inte
hade någon loungeaccess så var vi nöjda med hotellet.. Att vi kunde gå
till jobbet varje morgon gjorde det hela ännu bättre.
 

m10

Medlem
Inte bott där, men var inne och vände i lobbyn eftersom jag ändå gick förbi på vägen till jobbet under en längre tid. Det var väldigt lokalt (kinesiskt). Tänk banketter och massvis med local government-registrerade Buick/Audi A6L/Passat utanför. Det här var visserligen 5 år sedan, och att döma av siten ser det lite trevligare nu än då. Frågan är dock om kulturen finns kvar. Ligger rätt bra till nära Jing'An Park och smidig tunnelbanestation med både north/south och east/west.
 
Toppen