Senaste nytt

Vad betyder felkoden?

463829

Medlem
Tänkte kolla över våra platser och får följande felkod

Det gick inte att bearbeta din bekräftelsebegäran eftersom systemet redan bearbetar en begäran från dig. Om du försökte att bekräfta en bokning, kontrollera i reselistan om resan har bekräftats (3002)
 

Canadien

Medlem
Prova med en annan webbläsare, jag får det där ibland på ipad, sedan när jag provar på en PC (Chrome) så funkar det. Men det är lite SK IT-magi inblandat också så det är inte säkert att det hjälper.
 

olo

Medlem
Tänkte kolla över våra platser och får följande felkod

Det gick inte att bearbeta din bekräftelsebegäran eftersom systemet redan bearbetar en begäran från dig. Om du försökte att bekräfta en bokning, kontrollera i reselistan om resan har bekräftats (3002)
Det har hänt mig med, men endast om kundtjänst har varit inne på bokningen, exempelvis om jag har bett att få någon statuslös på eget PNR seatad bredvid mig, om jag bokat om per telefon eller motsvarande.
 

463829

Medlem
tack för tipset om webbläsare testade men det fungerade inte. Har inte haft någon kontakt med kundtjänst men jag har gjort en felanmälan.
 

palmen

Moderator
Fick samma fel idag på en bokning jag gjorde till miami. Testat från olika datorer utan lycka. Ringde sas så de fick fixa min seating istället.
 
Toppen