Senaste nytt

Internet i buisness på Qatar mellan DOH och Sydney

Envisgryn

Ny medlem
Hej
Finns det fritt wifi i buisness mellan DOH och Sydney? Hörde av en kollega som flög till LA, nej inte med Qatar uran med SAS att det var fritt wifi tom i ekonomi på SAS över pölen.
 

Magnus_K

Medlem
Hej
Finns det fritt wifi i buisness mellan DOH och Sydney? Hörde av en kollega som flög till LA, nej inte med Qatar uran med SAS att det var fritt wifi tom i ekonomi på SAS över pölen.
Sist jag reste med Qatar betalade jag 30 dollar (om jag inte tar fel) sedan någon extra avgift för varje MB över 50MB.
Räkningen slutade väl runt 350 SEK eller så efter turen till Doha.
Internet anslutningen var väl inte den bästa kan erkänna :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

mha321

Medlem
Vad jag märkte när jag använde det senast är det bara en anslutning per EB-nummer.
Jag har för mig det funkar att ansluta flera så länge man skriver in samma mailadress? Har dock inte testat det själv på longhaul, då jag lyckats hålla mig undan från bakre kabinen i flera år nu :)
 

Magnus_K

Medlem
Jag har för mig det funkar att ansluta flera så länge man skriver in samma mailadress? Har dock inte testat det själv på longhaul, då jag lyckats hålla mig undan från bakre kabinen i flera år nu :)
Samma här.
Har bara flugit C när jag varit iväg.
Dock hade jag vänner i economy och då var jag snäll att logga in dom men då dom min egen när jag hälsade på i economy.
 
Toppen