Senaste nytt

EXKLUSIVT: BusinessClass testar Lufthansas nya Airbus A320neo

dashboard

Administrator
Sätena då?
Enligt det här ska det vara en ny sorts säten, ser inte ut så på bilderna?
INTERIORS: A320s to have supplier-furnished Recaro seats
Hej. Hvert flyselskap står fritt til å velge de setene som de vil. Setene som Lufthansa har valgt, er nesten helt like de som de ha på A320ceo (current engine option). Men etter hva jeg vet har Lufthansa valgt å inngå kompromisser for å få til extra legroom på business class. Det er at setene er 2cm kortere og legroom er forkortet med 1,5cm. Jeg er 186 lang og klarte meg såvidt i eco. Men klart, det er jo der fremme man vil sitte, det var vel også Lufthansas målsetting, å tydeliggjøre forskjellene mer...
 
A

Aurora

Guest
Elsker bildet med Carsten Spohr, han er virkelig en av de mer lettfordøyelige og kjekke CEO'ene i Europa :)
Hilsen kvinne. He he he.
 
Hej. Hvert flyselskap står fritt til å velge de setene som de vil. Setene som Lufthansa har valgt, er nesten helt like de som de ha på A320ceo (current engine option). Men etter hva jeg vet har Lufthansa valgt å inngå kompromisser for å få til extra legroom på business class. Det er at setene er 2cm kortere og legroom er forkortet med 1,5cm. Jeg er 186 lang og klarte meg såvidt i eco. Men klart, det er jo der fremme man vil sitte, det var vel også Lufthansas målsetting, å tydeliggjøre forskjellene mer...

Det sägs ju att det finns två sätt att få människor att välja mellan alternativ, man gör det ena bättre, och lockar fler kunder. Eller så gör man det som normalt är det mest effektiva och gör det alternativ man inte gillar sämre.

Jag tror att alternativ två oftast är betydligt effektivare styrmedel.
 
Toppen