Senaste nytt

Award Thai First, från London alt. Munchen

John Mack

Medlem
Vår familj på 4 funderar på att åka till Singapore i slutet på Oktober.

Hittade 2 business- och 2 firstawards från London via Bangkok till Singapore flera olika datum i oktober (avgång 11.50am). Problemet är att jag inte hittade några awards till London tidigare samma dag. Är alternativen hotell eller att betala en BA eller SAS biljett till London?

Hur mycket bättre är 380 än att åka 747 (2 First/ 2 business) via Munchen?
 

henke12

Medlem
Om det finns awardbiljetter i Go med SAS kan du boka såna. Alternativ åka via någon hubb i Europa (BRU,MUC,FRA,ZRH,VIE)

ARN-AAA-LHR-BKK-SIN
 

Alf

Medlem
Vår familj på 4 funderar på att åka till Singapore i slutet på Oktober.

Hittade 2 business- och 2 firstawards från London via Bangkok till Singapore flera olika datum i oktober (avgång 11.50am). Problemet är att jag inte hittade några awards till London tidigare samma dag. Är alternativen hotell eller att betala en BA eller SAS biljett till London?

Hur mycket bättre är 380 än att åka 747 (2 First/ 2 business) via Munchen?

Jag har inte åkt Thai 380, men om man ser på bilderna över F klass så ser det öppet och trevligt ut. Däremot har jag åkt F i 747 och just till München var det varianten med nio säten. Det var sk suiter, jag vill kalla det lådor. Vill du vara alldeles för dej själv kanske det är bra men jag gillade inte alls denna kabin. Det kändes väldigt instängt men många på forumet gillar just detta. Jag skulle utan att tveka valt 380 trots att jag är ett fan av 747, men inte Thai med nio stolar i First.
 

JohanA

Medlem
Med Thai spelar det ingen större roll faktiskt, det är preferens enligt ovan vilken kabin man gillar bäst med om man ska ha fyra awardbiljetter på samma flight skulle jag bara ta det som finns och sedan boka om senare om något annat dyker upp.
 
Vår familj på 4 funderar på att åka till Singapore i slutet på Oktober.

Hittade 2 business- och 2 firstawards från London via Bangkok till Singapore flera olika datum i oktober (avgång 11.50am). Problemet är att jag inte hittade några awards till London tidigare samma dag. Är alternativen hotell eller att betala en BA eller SAS biljett till London?

Hur mycket bättre är 380 än att åka 747 (2 First/ 2 business) via Munchen?
Ett tips om du inte gjort det är att även kolla via Paris om det är just A380 du vill åka.
 
Toppen