Senaste nytt

Australien = drömresmål

BusinessClass

Redaktör
Oavsett var i Sverige du bor kan du dagligen flyga till svenskarnas drömresemål, Australien. Tillsammans har Singapore Airlines och SAS skapat en luftbro från alla delar i Sverige till landet Down Under och exotiska Sydostasien. En tvåsiffrig tillväxttakt för resor till Australien visar att allt fler förverkligar sin dröm om en resa till Australien, enligt…
 

JKW

Medlem
Hade det inte varit så mycket bättre om Singapore hade lanserat en direktlinje till Arlanda. Om man verkligen vill få till en bra deal för alla svenskar som drömmer om Australien och även Sydostasien. Just nu tar ju Qatar och Emirates majoriteten från ARN till Australien och Nya Zeeland.
 

olo

Medlem
Det hade ju också varit intressant med hur alla dessa kombination ser ut för att komma till Singapore. Hur är tiderna? Var är bytena? Vilka sträckor är med vilket bolag? Hur skiljer sig priserna mellan alternativen?

Mod edit:
Tagit bort citat som flyttats till en annan tråd
 
Last edited by a moderator:

anroos

Ny medlem
Att boka ett flyg med SIA på deras hemsida är inte helt lätt om man önskar alternativ till att flyga via CPH.
SIA flyger ju till flera destinationer i Europa och inte bara CPH, varför kan då ej dessa alternativ finnas med på deras
boknings site? Jag har två resor framför mig GOT - SIN nu i vår och efter att endast ha fått alternativ via CPH till ett
mkt högt pris (38 000 kr), så valde jag istället Qatar Airways resp Finnair (de har lovat nya plan till min resa i maj).
Anders
 
Toppen