Senaste nytt

Super Bowl 50 - Har vi någon forum medlem på Levi Stadium ikväll? Och vilka vinner Super Bowl 50?

Smuffe

Medlem
Som rubriken lyder, kort och gott...

Min drömresa sedan ett par år var att åka iväg och kolla på denna legendariska match.
Super Bowl 50!
Nästa legendariska är till viss del Super Bowl 75 men än mer legendariskt blir ju #100 och då är jag 81 år gammal så vete fan om man har orken att åka dit eller till och med lever så länge.

Anyways...
Det vore kul om någon från BC är där och om någon vecka skulle vilja skriva en reserapport för resan dit, uppståndelsen som jag ser nu genom NFL Network osv. :)

Vilka tror/vill ni ska vinna inatt?
Broncos med Peyton Manning?
Eller Panthers som har en riktigt bra laganda ihop?

Trevlig natt!
 

Senator

Moderator
Kan jag säga JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack Broncos försvar att jag inte åter satt uppe i onödan.. ;) Nästa gång får jag åka dit. Säg Broncos i AFC Divisional Series och AFC Championship Game 1990 på gamla Mile High Stadium i Denver, men då torskade Broncos 10-55 mot 49ers i SuperBowl.
 

Smuffe

Medlem
Kan jag säga JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack Broncos försvar att jag inte åter satt uppe i onödan.. ;) Nästa gång får jag åka dit. Säg Broncos i AFC Divisional Series och AFC Championship Game 1990 på gamla Mile High Stadium i Denver, men då torskade Broncos 10-55 mot 49ers i SuperBowl.

Det måste ha varit en av de största förlusterna poängmässigt i Super Bowls historia... :p
 
Toppen