Senaste nytt

Aer Lingus - loungetillgång DUB

khybner

Medlem
Hej,
Är BA GGL och har en resa LHR-DUB i CE och sedan vidare med Aer Lingus i economy. Vad jag förstår så har jag ingen access till loungen i DUB.

Någon som har testat?
 

EBGGOT

Medlem
@khybner Är det en genomgående biljett? Eller 2 separata?!

Det brukar funka om det är en biljett som är bokad som business genom BA.com åt ena hållet för mig alla fall när jag flyger till Cork dvs man blir insläppt på LHR. Dock har inte Cork någon separat aer lingus lounge så jag vet inte hur det funkar på hemvägen ...(kör PP på hemvägen)
 

khybner

Medlem
Nej, detta är 2 biljetter. En businessbiljett som slutar i DUB och sedan en annan biljett som går från DUB i economy
 

EBGGOT

Medlem
@khybner Är det en genomgående biljett? Eller 2 separata?!

Det brukar funka om det är en biljett som är bokad som business genom BA.com åt ena hållet för mig alla fall när jag flyger till Cork dvs man blir insläppt på LHR. Dock har inte Cork någon separat aer lingus lounge så jag vet inte hur det funkar på hemvägen ...(kör PP på hemvägen)

Förtydligande. GOT-LHR BA biz och LHR-ORK aer lingus ekonomi
 

EBGGOT

Medlem
This means that your ticket must have an Aer Lingus and British Airways flight on the same ticket/booking. If separate tickets/bookings have been issued then lounge access won’t be available

@khybner
 
Toppen