Senaste nytt

Hur är Finnairs economy class till Asien?

A380*G

Medlem
Senast jag flög AY var ARN-HEL-PVG r/t 2006, då var det helt ok. I paritet med SK.

Tjejen flög i jan i år samma sträcka med AY, och hon var nöjd. AVOD, ok mat, trevlig kabinpersonal.
 

Cuba_Libre

Medlem
Har flugit Finnair economy till Shanghai och det var helt ok. Enda som störde var en kinesisk flygvärdinna som smygtog kort på oss med sin mobil och fnissade :)
 

A380*G

Medlem
:rolleyes:
Har flugit Finnair economy till Shanghai och det var helt ok. Enda som störde var en kinesisk flygvärdinna som smygtog kort på oss med sin mobil och fnissade :)

Välkommen till BC.se Cuba_Libre!

En kollega till mig fick sin drömfetish uppfylld efter en KLM-flight till PVG. Flyguniformen på säger jag bara... ;):eek:
 

SvartMjolk

Medlem
Flög med AY ARN - HEL - HKG i oktober förra året. Måste säga att jag var mer än nöjd. Riktigt bra mat och bra utbud bland filmer. Personalen var väldigt trevlig både ombord och på HEL. Sen var resan en vinst genom en tävling så att jag inte betalade en krona gjorde det hela ännu bättre:)

Ska flyga med AY igen till CKG senare i år. Passade på nu under deras kampanj.
 
Jag var och spanade in ekonomisektionen, och visst kostar hälften mot business. Har man inte pengarna så är det fortfarande en okej produkt. Men det kändes ganska så skönt att återvända till min stol må jag säga ;)
 
Toppen