Senaste nytt

Promo Awards 1:a April – 31:a Maj 2016

Homer

Medlem
Jag såg just denna kryptiska regel ?

Rules of play applicable to both AIR FRANCE and KLM:
  • Europe Specials cannot be booked between the following countries: Austria, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Iceland, Israel, Italy, Latvia, Lithuania, Morocco, Norway, Poland, Portugal, Romania, Serbia, Slovenia, Spain, Sweden, Tunisia, Turkey and Ukraine.
 

johan_fbg

Medlem
Såg att Göteborg är med på 40%. Kanske äntligen får möjlighet att göra mig av med mina FlyingBlue-poäng.

Vilken destination bör man välja som SkyTeam Elite Plus, sett från loungeupplevelse?
 

jerixon

Medlem
London och Paris har bra lounger, Amsterdam är väll ganska standard även om "fika" utbudet är bra så håller maten på schengen sidan ingen vidare klass tyvärr :(
 

Homer

Medlem
Problemet med London är att det inte är förrän vid 5-tiden som det dukas fram en varm buffet och sparkling wine ersätts med champagne.

Om man har Freccia Alata Plus så kommer man ju även in i Ethihads lounge i London om man flyger med AZ.
 

NyfikenGrau

Medlem
Sett till lounge per krona måste ju London med Skyteams ganska så nya stora lounge där vara bästa målet eftersom man får en ex-Schengen i antingen Paris eller Amsterdam på vägen dit.
CDG ex-Schengen betydligt bättre för maturval, AMS ex-Schengen för dricka och utsikt.

Ska bli intressant att se om de lägger upp några franska destinationer om en månad (juni = fotbolls-EM)
 
Toppen