Senaste nytt

Dubbla Eurbonus-poäng till Tallinn (extrapoäng)

JSQ

Medlem
Vart hittar du den kampanjen? Letade efter den nu men lyckades inte hitta den

Jag har inte hittat det någonstans på hemsidan men det stod i mailet jag fick från SAS igår.

Tallinn – dubbelt upp
mhOnpJn7V_G7sK55rRBoQcJIQEdOAlzdHhQ-4_ev5qB3CoxW22c_PobIxAY15veuTiwtnCOyNrp6C4_2kxrIQdA=s0-d-e1-ft

Vare sig det är konst, klubbar eller trendiga restauranger du är sugen på, är Estlands huvudstad Tallinn en perfekt liten pärla. Ett tips är kvarteret Telliskivi, med kaféer, barer och roliga butiker. När du reser mellan Stockholm/Köpenhamn och Tallinn tjänar du just nu dubbla poäng* i SAS Go och SAS Plus. Res mellan 2 februari och 28 mars 2016.

* Utöver intjäning av ordinarie Baspoäng tjänar du lika många Extrapoäng mellan Köpenhamn/Stockholm/Oslo och Tallinn. Gäller nya och redan gjorda bokningar i SAS Go och SAS Plus under perioden 2/2-28/3 2016.
 
A

Aurora

Guest
Jeg pleier å få disse reklamemailene fra SAS - men nå har jeg ikke fått noe fra SAS Sverige siden 19 Janaur (med unntak av i dag når de spurte om jeg ikke skulle gjøre bonus challengen min snart). Er det noen som har fått flere mails fra SAS Eurbonus Sverige mellom 19 Januar og i dag? Blir litt bekymret for at jeg har ramla av lista...
 

JSQ

Medlem
Just nu kan kommer man ToR Tallinn från ARN för 808kr som billigast . Om man sen har lite tur med OT kan man få en 3 000 poäng för en hyfsad summa i alla fall samt att man får se Tallinn om man nu vill och finner värde i det :)

Priserna verkar ha med mellokampanjen att göra, boka 5-7/2, res 29/2 - 31/7. Bara dubbla poäng på Tallinn fram till 28/3 :)
 
Last edited:
Toppen