Senaste nytt

Customer Community

RobHK

Medlem
Har denna gått ut till alla medlemmar, eller är man "utvald"?

Nya innovativa tjänster och bekväm flygresning är vad vi strävar efter och vad vi vill utveckla. Våra kunders åsikter är väsentliga i vår utvecklingsprocess, så vi vill bjuda dig till vår nya Finnair Customer Community och hjälpa oss bygga framtidens Finnair.
Ställ frågor, innovera och kritisera!

Som medlem i Finnairs 'Customer Community' kommer du att kunna berätta vad du tycker om Finnairs nya utvecklingsprojekt och ge dina föreslag på hur man kan utveckla nya tjänster/koncept ytterligare. Utvecklingsarbetet sker i ett online-forum, där vi kommer att bjuda in medlemmarna för att delta i olika undersökningar, online-diskussioner och andra online-aktiviteter med regelbundna mellanrum. Allt detta kommer att göras i sammarbete med vår customer insight partner InterQuest.

Om innovation och utveckling av Finnairs tjänster intresserar dig, ansök nu och bli en av våra nya rådgivare! Vänligen notera att endast en viss mängd av Finnairs kunder kan bli medlem i Finnairs Customer Community.
 

RonnieK

Medlem
Jag var också "utvald" men det där tror jag inget på. Varför skulle mina synpunkter väga tyngre än andras? Tror de bara vill locka med att man är speciell för att ställa upp på "gratisarbete".
 
Toppen