Senaste nytt

Kanonpris med Delta från Frankfurt till New York

Glenn E

Medlem
DELTA.jpg

Business class Frankfurt till New York för 1499 Euro.
Bokas på airfrance.de
 

Alf

Medlem
Det är förståligt eftersom standarden på business klass på amerikanska bolagen de senaste 10 åren har försämrats ordentligt. Tyvärr verkar dom inte vara intresserade av att höja standarden. Jag väljer därför Europa bolag till USA när det gäller business klass.
Jag gör mig dock en liten förhoppning om AA när dom får sina nya B777-ER, vilka kommer att få en bra standard på kabinen i F och C. AA har alltid varit bra på att uppgradera sina trogna kunder vilket gör dom till ett starkt kort.
 

Glenn E

Medlem
Jag har tittat lite i Skytrax i Deltas affärsklass passagerar omdömen. För mig är det interessant att notera att dessa passagerare är nöjda med "nöjaktig" service och mat i Business.
 

Gnopps

Medlem
Detta erbjudande har kommit förut också och jag har för mig att det som lägst varit €999, har alltid gällt endast med direktflyget. Vore kul att se samma från Sverige :)
 

Homer

Medlem
Detta erbjudande har kommit förut också och jag har för mig att det som lägst varit €999, har alltid gällt endast med direktflyget. Vore kul att se samma från Sverige :)

De börjar väl flyga direkt från Sverige igen 25 maj har jag för mig?
Kanske kommer ett erbjudande snart.
 
Toppen