Senaste nytt

Alltid uppgradering till större rum med Elite svart?

perhall

Medlem
Det borde stå men kan inte se nånstans att uppgradering är vid lediga större rum. Är man alltid garanterad ett större rum? Bra att veta för ska annars boka sviten i Jönköping...
 

jonten

Medlem
Boka det rummet du vill ha, allt annat är en bonus.
Tex kan ju sviten vara bokad och då blir du ju inte uppgraderad, och då blir du besviken på bröllopsnatten ;-)
 

doc

Medlem
Det är enbart vid mån av tillgång man får uppgradering. Jag rekommenderar sig att boka sviten om det är sviten du vill ha. Lyckades inte ens få ett rum med fönster när jag bodde i Lund som Elite Svart.
 
  • Gilla
Reactions: Pho

Plissken

Medlem
Jag har blivit uppgraderad i de allra flesta fall som Elite svart. Runt åtta fall av tio ungefär. Men att räkna med en uppgradering är att gambla lite väl mycket.
 

perhall

Medlem
Det är enbart vid mån av tillgång man får uppgradering. Jag rekommenderar sig att boka sviten om det är sviten du vill ha. Lyckades inte ens få ett rum med fönster när jag bodde i Lund som Elite Svart.
Intressant. Sen är det nog så att de oftast har 1, 2 el 3 sviter. Mao. mer sannolikt att bli uppgraderad från Superior till DeLuxe än från DeLuxe till Svit (om det nu är så hierarkin er ut).
 
Toppen