Senaste nytt

Conrad Hotel Bangkok - Trevligt hotell centralt i Bangkok

karho

Medlem
Bra hotell som precis som de flesta hotell i Bangkok erbjuder mycket lyx per baht. Speciellt i samband med betalning med cash+poäng.
 

lago

Medlem
Kul se att du/ni var så nöjda med Conrad. Du skrev att ni hoppade över loungen till frukost, men testade ni den för cocktails och canapeer? Har bokat 12-14 december så lite nyfiken.
Lars
 

karho

Medlem
Hallå Lars, Ja vi testade loungen, men kom 15 minuter för sent för cocktails och tilltugg. Då vart det blanknej på att få en cocktail eller ens en öl, lite snålt kan jag tycka. Så nej, testade aldrig mer än en cola i loungen. Men fin utsikt och sköna möbler!
 

lago

Medlem
Tack för snabbt svar. Lite väl fyrkantigt beteende från deras sida men får väl se till att vara där i tid!
 

Gus

Medlem
Fick ni frukost i vanliga restaurangen tack vare ditt guldkort? För om man bor i clubrum så är man väl egentligen hänvisad till frukost i loungen? Jag föredrar generellt sett frukost i vanlig matsal framför frukost i lounge.
 

Gus

Medlem
Vi käkade frukost i loungen och den fick höga betyg av @FruAgehall som är mer kräsen än vad jag är. De har kock som lagar omeletter och bra utbud med juice.
Vi åt också frukost i loungen. Just att de har kockar som lagar omeletter tycker inte jag betyder att det är en bra frukost. I Asien har ju vilket 2-stjärnigt hotell som helst kockar som lagar omelett. Färska bär saknade vi! Även fast det kanske inte är säsong för det så tycker jag ett hotell av den kalibern bör servera det.
 
Bokade till slut Conrad för min korta semesterresa till Bangkok 14-17 feb. 14 000 Baht kostade det för ett King bed deluxe room i 3 nätter. Hoppas HHD hjälper till något mer än frukost och loungen.

En upgrade till detta rum skulle sitta fint :D
private-terrace (1).jpg
Foto: Conrad Hotels
 
Last edited:
Toppen