Senaste nytt

Inställda flyg till USAs östkust 23 jan

Anonymous

Medlem
Enligt SAS trafikinfo:

Due to the weather situation on the east coast of USA there will be major irregularities to and from New York, Newark and Washington during the weekend. On 23 January SAS has cancelled Copenhagen-Washington-Copenhagen and Stockholm/Copenhagen/Oslo-New York-Stockholm/Copenhagen/Oslo. Passengers, including passengers in transfer, will be rebooked by SAS. More traffic disturbances might occur. SAS informs customers directly if their flight is affected. You can check your flight at our webpage or in the SAS app..
 

AABack2ARN

Medlem
Jag är inte helt säker på att @bnr uppskattar en glad smiley i detta fall. Problematiken med ändrade visumregler är nog tråkigare än att fastna i snöstorm i USA :(
 

bnr

Medlem
Äh, ingen fara @AABack2ARN :) Tack för omtanken!
Högst omständligt med ändrade visumregler, men med tanke på hur det ser ut på jobbet den kommande veckan så är jag samtidigt rätt glad över att inte vara fast i USA. Måste bara hitta tiden för att ta mig till ambassaden och bevisa att jag är en snäll människa...

Kompenserade med en trevlig middag och ett par drinkar med @fcx igår, vi fick komma på något annat istället för resan. :D
 

AABack2ARN

Medlem
Låter bra! Återrapportera gärna hur det går med visumansökningen. Borde ju vara en ganska lätt sak men samtidigt vet man aldrig när man har att göra med ambassader i allmänhet och amerikaner i synnerhet att göra.
 

Anonymous

Medlem
Från SAS trafikinfo angående 24 jan

Due to the weather situation on the east coast of USA there will be irregularities to and from Washington and New York, Newark. On 24 January SAS has cancelled Copenhagen-Washington-Copenhagen and Oslo-New York-Oslo. Passengers, including passengers in transfer, will be rebooked by SAS. Stockholm-New York-Stockholm (SK903/904) and Copenhagen-New York-Copenhagen (SK909/910) will be delayed.. More traffic disturbances might occur. SAS informs customers directly if their flight is affected. You can check your flight at our webpage or in the SAS app.
 
Toppen