Senaste nytt

Letar efter loungeupplevelser i Europa (Heathrow?) med en mellanlandning per riktning i februari

Smuffe

Medlem
Tjena!
Jag jagar efter så billiga förslag som möjligt för att nå mina 3 st t.o.r. för 30K bonuspoäng i EB Challenge.
Mitt mål är att maximera loungeupplevelserna på flygplatserna under en dag jag gör de så kallade
2 st t.o.r., exempelvis ARN-CPH-LHR-OSL-ARN.
Utöver det missade jag gårdagens Now or Never till Kiruna dit jag måste ta mig till i februari och behöver en t.o.r. dit. Går det att få så billigt som möjligt genom att resa ARN-UME-KRN, KRN-ARN så kan jag tänka mig att resa så billigt som möjligt exempelvis ARN-CPH-LHR, LHR-ARN för att få ihop 3 st t.o.r. i februari.
Men har ni tips och förslag på ARN-???-Europa-???-ARN så funkar det också.

  • Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
  • Var är din destination? Europa (London Heathrow pga lounger eller alternativa förslag med
    inträde i *A Gold lounger)
  • När vill/behöver du resa ut? 2-7 februari eller 9-28 februari
  • När vill/behöver du komma hem? Samma dygn
  • Hur länge vill du vara borta? 1 dag
  • Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
  • I vilken kaninklass? SAS GO
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? SAS
  • Vad är din budget? (per person) Så billigt som möjligt, max 1500kr
  • Vad är det viktigaste för dig? 1 mellanlandning per riktning för att få ihop 2 st t.o.r. i kampanjen
    EB Challenge samt få maximal loungeupplevelse på destinationen
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Finns det fler stopp för samma pris eller
    billigare så att jag kan maximera poängintjäning,
    exempelvis ARN-OSL-CPH-???, ???-CPH-OSL-ARN så är jag mycket intresserad av detta.

Jag letar även efter Arlanda-Kiruna, minst tre dagar i februari för en så billig peng som möjligt och är väl medveten om att jag missade chansen igår och inatt efter klockan 01.

Tack för all hjälp!
/Smuffe
 
Toppen