Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Sydeuropa T/R, SWISS, fr 5.380 SEK inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
Jag fick ett nyhetsbrev från SWISS idag.

[Business class] Stockholm-Sydeuropa T/R, SWISS, fr 5.380 SEK inkl. skatter

STO-Sydeuropa T/R
Flygbolag: SWISS(LX)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: Z
Fare basis: ZSWISSSE
Pris: fr 3.820 SEK + skatter ca 1.560 SEK, totalt ca 5.380 SEK
  • Athens from SEK 5'885:-
  • Barcelona from SEK 5'768:-
  • Florence from SEK 6'013:-
  • Lisbon from SEK 6'005:-
  • Malaga from SEK 5'864:-
  • Milan (MXP) from SEK 6'032:-
  • Nice from SEK 5'380:-
  • Palma de Mallorca from SEK 5'954:-
Min/Max stay: stanna natten mellan lördag och söndag / 3 månader
Stopover: 1 stopover i varje riktning för 450 SEK per stop
Boka senast: 2012-MAY-25
Gäller för utresa: mellan 2012-JUN-01 och 2012-AUG-15
Barnrabatt: 25% rabatt från baspriset
Återbetalning: Ja, 500 SEK
Ändring: Ja, 500 SEK per gång
Routing: ex Stockholm-(LX)-Zurich/Geneve-(LX)-Aten/Barcelona/Florence/Lissabon/Malaga/Milan/Nice/Palma de Mallorca

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 

mrflyt

Medlem
Jag hittade bättre priser än vad de uppger i annonsen.... Köpenhamn-Milano för 3577DKK Bokningsklass P ( 8/5-9/5 )
 

Senator

Moderator
Jag hittade bättre priser än vad de uppger i annonsen.... Köpenhamn-Milano för 3577DKK Bokningsklass P ( 8/5-9/5 )

Jag tror skillnaden är att det du hittar är "Business Saver" bokat i "P" medan erbjudande är "riktig" affärsklass i "Z". Vad är skillnaden? Att den underliggande pris på P är ekonomi medan Z är vanlig affärsklass som ät lite mer flexibel. Men man blir inte helt klok på LX alltid :)
 

Malu

Medlem
Både P & Z ger full businesspoäng till både M&M (i alla fall till september) och EB. Har man registrerat ARN-ZRH som sin bonus-sträcka på M&M så kan man plocka in uppåt 16000 poäng på en MR i business här... ;)
 

Palazzi

Medlem
Riktigt intressant priser på "Business Saver" samma datum som sagt... Tittade nu på MXP-ZRH-ARN ; 4.250kr T/R!!
 
En MR för A3 med LX i Z kan annars vara arn-zrh-gva-dme t/r för ca 6200kr och nästan 11000 poäng. Går att göra på drygt ett dygn med en 4h stop over i DME under natten.
 
Toppen