Senaste nytt

Ligger biljettsökningen på united.com nere?

olo

Medlem
Jag har försökte boka lite biljetter med United, och efter ett par sökningar när jag var redo att boka så slutade det att fungera.
Nu får jag endast felmeddelandet:
We are unable to process your request. Please see the message below for details.
We’re sorry, but united.com was unable to complete your request. Please try later or contact united.com Support in the U.S. and Canada at 1-888-491-6573; the U.K., phone 0800 028 5003; elsewhere use the local phone number.

Jag har provat både multi-city och round trip samt byte av webbläsare - men söker och sen kommer felmeddelandet.

Någon som känner igen sig?
 

Jonas C

Medlem
Så du menar att det går bra först, men sedan lägger det av?
När jag söker bonusresor så kommer felmeddelandet ibland upp när jag klickar på kalendern efter andra datum. Lösningen är att skriva in det nya datumet i "edit search". Om problemet kvarstår så brukar jag annars vänta ett tag innan jag börjar söka igen.
 

olo

Medlem
När jag söker bonusresor så kommer felmeddelandet ibland upp när jag klickar på kalendern efter andra datum. Lösningen är att skriva in det nya datumet i "edit search". Om problemet kvarstår så brukar jag annars vänta ett tag innan jag börjar söka igen.
Tack! Hoppas väl att biljetterna finns kvar imorgon bitti...
 
Toppen